Heritage day: een mini vakantie! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Lindsay Frederiks - WaarBenJij.nu Heritage day: een mini vakantie! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Lindsay Frederiks - WaarBenJij.nu

Heritage day: een mini vakantie!

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

26 September 2012 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Daar ben ik weer! Een update vanuit het ondertussen wel echt zonnige Port Elizabeth. Er zit nu zo goed als een maand op.. zit alweer op 10% van mijn reis. Gaat best snel moet ik zeggen!

Afgelopen maandag was heritage day: een soort van vrije dag zodat je terug kan gaan naar je roots of iets dergelijks. Dat is wat ik ervan begreep haha. Ik was dus naast vrijdag, zaterdag en zondag dit keer ook maandag vrij. Wat een luxe! Alsof ik elke week vakantie heb.

Ik was het hele weekend eigenlijk erg moe, dus ben niet wezen stappen. Heb een beetje geprobeerd bij te slapen, wat nog niet eens gelukt is haha.
Vrijdag was een schitterende dag, tijd om naar het strand te gaan! Samen met Myrthe, Tessa en Thijs heb ik even genoten op het strand. Ben tot mijn knieën in de zee gegaan, want had geen bikini aan.. nooit verwacht dat het water zo lekker zou zijn! Maar was even fijn!
Zaterdag ben ik naar de kapper gegaan, en er is best een stuk van mijn haar af gegaan haha! Afwisseling is toch wel echt mijn ding geloof ik.
Daarna kwam Etienne een heerlijke Zuid-Afrikaanse maaltijd voor ons koken. Ik geloof dat het potjie heet. Was weer gezellig een huisje vol!
Ik was zondag of maandag van plan om mijn eerste surfles te nemen, maar helaas was het niet heel erg mooi weer.. dus dat heb ik maar gelaten voor wat het was.
Zondagochtend ben ik wel naar de markt geweest bij het strand samen met Teuntje en Tessa. Was wel even een leuk uitstapje waarbij we veel mooie dingen zien. Helaas was veel erg groot, en een hele tafel past niet in m'n koffer vrees ik.
Zondagavond hebben we tapas gegeten bij onze lieve Pabo buren, wat erg lekker en gezellig was. Heb voor het eerst het spel weerwolven gespeeld, wat voor mij helaaas niet zo'n succes was aangezien ik drie van de drie keer een wolf was haha. Maar het spel zelf was wel leuk!
Maandag heritage day: met z'n allen wezen lunchen bij Lavela (jummie!) en 's avonds wezen braaien.
Al met al een leuk weekend!
Ik moet nu stoppen, want ik moet weer aan het werk! Er volgt snel meer!
Liefs

  • 28 September 2012 - 21:51

    Opa:

    lieve schat we volgen je via je reisverslag,en zijn blij dat je het zo naar je zin hebt.we hebben ook je foto van je nieuwe kapsel gezien ziet er heel goed uit,en bedank voor je kaart(lekker wijf) ik hoop niet dat oma er over een paar jaar er zo uiziet haha,nou lieve schat dikke kus van opa en oma

  • 30 September 2012 - 16:40

    Kelly Meinders:

    Hi Linds!

    Leuke verhalen, zie dat je het erg naar je zin hebt!!!
    Blijven genieten :D:D

    Enjoy!!! xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Lindsay

Op deze web-log zal ik jullie op de hoogte houden hoe mijn 10 maanden stage in Port Elizabeth zullen verlopen!

Actief sinds 23 Aug. 2012
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 8537

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2012 - 01 Juli 2013

Zuid-Afrika!

Landen bezocht: