Living the good life - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Lindsay Frederiks - WaarBenJij.nu Living the good life - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Lindsay Frederiks - WaarBenJij.nu

Living the good life

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

19 November 2012 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Living the good life!
Na de verschrikkelijke periode van de regen, is het nu dan toch echt zomer! Het zonnetje schijnt, de temperatuur is lekker.. en ik geniet maximaal!
De weekenden zijn ook echt mega vol gepland elke keer.
Vorig weekend lekker gezwommen in ons zwembad, wezen lunchen met uitzicht op zee, naar de bungee jump geweest, naar een waterpark, lekker uit eten, naar het strand.. helemaal top dus! Was een erg gezellig weekend!
Afgelopen vrijdag heb ik even uitgebreid gewinkeld, van 10 tot 5 ongeveer. De blaren staan nog steeds op m'n voeten. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch?
Daarna lekker uit eten geweest met Tessa bij Cubana.. met uitzicht op zee. Dan besef je wel weer eventjes hoe goed je het hebt. En even voor de duidelijkheid, voor 7 euro kan je hier uit eten. Dus het is niet zo'n luxe als in Nederland haha!
Vrijdagavond een mooi feestje gehad bij een ander huis van nederlanders.
Zaterdag besloten we om het wat stoerder aan te pakken, en zijn we een potje gaan paintballen! Ik was erg bang voor de pijn, maar ben gelukkig maar 1 keer geraakt in totaal. Dus heb maar 1 blauwe plek haha! Mooi blauw is niet lelijk.
Zaterdagavond het afscheidsfeestje van Charlot, wat ik best jammer vind. Zou leuker zijn als ze nog wat langer kon blijven! Feest zelf was wel heel erg gezellig! Daarna midden in de nacht nog even met Nick geskyped, want ja internet doet het weer! Helaas wel zo slecht dat skypen alleen mogelijk is als iedereen slaapt.
Thijs was gisteren, zondag dus, jarig. Zijn verjaardagswens was om met z'n allen naar het schitterende strand van Sardinia Bay te gaan. Wauw wat een plaatje! Ennnn, jawel, daar heb ik mijn eerste 'Dutch Krokette' gegeten. Het was geen van Dobben, maar smaakte best goed!
Daarna lekker de keuken ingedoken en heerlijke tzatziki gemaakt, want we hadden een tapasavondje bij onze lieve buurtjes. Die helaas ook alweer bijna naar huis gaan!
Echt gek, dat er al zoveel mensen weg gaan. En ik zit hier nog 7,5 maand! Ik zie mensen komen, en zie ze ook weer gaan.

Nu weer een weekje stage zonder Myrthe, die zit namelijk aan de bittergarnituur in Holland haha. Gelukkig komt ze zondag weer terug, want het is best stil zo! Gelukkig wel veel te doen, het is echt druk op het moment!

Aankomend weekend hebben we iets heel vets, namelijk jagen met cheetahs het hele weekend! Ik ben heel erg benieuwd! Zal daar ook nog wel wat over schrijven!

Dikke kus!

• 19 November 2012 - 17:51

Eric:

Hey topper gelukkig eens een verslag zonder die ellende daar maar veel lol en lekker weer. nou hier is het k weer, het is nu 5 graden en mistig. met messi gaat het goed, geen last meer van dat botje, en de laatste 3 dagen loopt hij ook weer goed.hij ligt nu buiten in de kou op mama te wachten,zodra hij die scooter hoort is hij niet meer te houden.je moet de grtjs hebben van iedereen uit laren.

Grtjs

• 23 November 2012 - 20:32

Raymond:

Heej Linds!

Errug goed bezig!!! Je kan het voedsel probleem niet op lossen, maar afentoe ze iets te eten geven kan geen kwaad. Gelukkig komt de zomer er bij jou aan. Hier wordt het steeds kouder, brrrr!
    Zet hem op, TOPPERTJE!!!
    Groetjes van iedereen uit Amstelveen!

• 26 November 2012 - 09:49

Malou:

Hey meis!
    Het klinkt echt super leuk daar! Ben blij dat je je vermaakt :)
    Fijn ook dat je mooi weer hebt, hier is het echt heel koud!

Heel veel plezier en succes!

Liefs,
    Malou